Links Jean Vogt,rechts Vincent Kurvers

Maandag 06-06:22 graden,matige wind.9 man:Harrie,Peter en Henk,Jean,Wim Schm,Wiliam,Vincent,Wiel Leurs en Hub.Tot in Merkelbeek werd het tempo hoog gehouden door Peter.Daar namen Harrie en Jean het commando mee over.Op duits grondgebied waren het Peter en Harrie die alle kopwerk verrichtten.Hun enthousiasme was zo groot dat de snelheid af en toe zo hoog was dat de groep niet alleen kraakte maar ook in tweeen viel.Dit werd steeds snel gerepareerd.Vanaf Haaren heeft Harrie in zijn eentje alle kopwerk op zich genomen.Niet vergeten te melden:ook Wielke heeft hier een deel van het kopwerk verzorgd. Zonder hapering heeft Harrie ons  weer allemaal thuisgebracht.

Fijne rit en geen problemen

 

Dinsdag 07-06:28 graden,weinig wind,drukkend warm.11man:Harrie,Wiliam,Fred,Jo P,Ad en Jo v Montfoort,Jan Hermans,Patrick Stroucken,Wielke,Jo Scholten en Hub.Rit over Maasbracht en terug via Belgie.Jan Hermans sinds lange tijd weer eens aan het vertrek.Prettig weerzien.Hetzelfde geldt voor Jo Scholten,die weer op de weg terug is.Chapeau Jo!!!!!

Patrick had er vandaag duidelijk zin in.Hij wilde geen onnodige tijd verliezen en zorgde meteen voor een pittig tempo.In Illikhoven even oponthoud doordat Wielke zijn Garmin verloor.Dit incident was voor Patrick,Harrie,Jan en Jo P.het sein om het tempo nog ietsje meer op te schroeven.Af en toe mocht er zich nog iemand anders tussen wringen.Dat was echter voor heel even.De vier genoemde mannen hebben eigenlijk de gehele rit het kopwerk verzorgd.De rest mocht en kon,soms naar adem happend,volgen.We waren ruim voor de regen en sluitingstijd thuis. 

Woensdag 08-0623 graden en redelijke wat wind.6 man:Peter H,Hub M,JohnT,Vincent,Jan Hermans en Hub S.Opkomst net aan de limiet.John moest eerder afbuigen vanwege openingstijden winkel.Onderweg kregen we versterking van Niek Baetsen en Wimke Schm. Rit werd in mooi gelijkmatig tempo afgelegd.Peter moest af en toe zijn benen testen en  daarmee de snelheid de hoogte in jagen.Op de overige stukken van het parcours nam Hub M zijn verantwoordelijkheid en koos resoluut voor de leiding om die niet meer af te staan..Weer een dag met alleen maar tevreden gezichten. 

 

 Donderdag 09-06:24 graden,lekker zonnetje en strak windje.7 man:Harrie,Jean,Sjors,Hennie,Hub M,Hub S en Wim Nelissen.Ook Wim hadden we al lang niet meer aan het vertrek gezien.Aan de sukkel met de gezondheid geweest maar nu weer helemaal back in bussiness.Na enige gewenningskilometers nam hij gewoon weer deel aan de draaimolen van de kopbeurten.Harrie,Wim,Sjors en Hub namen het kopwerk tot in Borgharen voor hun rekening.Daarna kwamen ook de anderen aan de beurt.Op Waterval trok Jean venijnig door.Kreeg Harrie en Hennie in zijn spoor.Boven werd er keurig gewacht en werd de rit gezamenlijk en met een  aangename snelheid afgelegd.

Dit mag zo blijven.Aanrader voor iedereen.Ook de mannen die maar niet komen opdagen!!!!!!!!

Vrijdag 10-06:24 graden,veel bewolking.niet al te hoge gevoelstemperatuur.4man:Jo p,en de 3 H’s:Harrie,Hub M en Hub S.Vandaag een wel zeer gretige Jo.Vanaf km 0 tot midden Mechelse  heide was hij niet van de kop weg te branden.Samen met Hub M.overigens.Op de heide werden we totaal geblokkeerd door een meute schapen die het rijwielpad en aangrenzende stroken gras volledig in beslag namen.Door vakkundig optreden van de 2  herders en de 3 schapendoesen werd het pad vrijgemaakt en konden we toch nog vrij snel passeren.Meteen stak Jo weer de lont aan het kruidvat met een heuse tempoversnelling.Dit was het sein voor Harrie en Hub M om ook een tandje bij te zetten.Samen met Jo hebben ze,elkaar perfect aflossend,de rest van het parcours afgelegd.En……Hub S…..die heeft in volle be- en verwondering voor laatste man gespeeld.De prestatieprijs en dus het rode rugnummer was vandaag zonder meer voor Jo.Daar was iedereen het mee eens.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.